A hidegterápia előnyei
2021 febr 08 By krio_admin 0 comment

A  hidegterápiának sokkal több előnye van, mint gondolná! Mindenkinek vannak kisebb vagy nagyobb egészségügyi problémái, az emberek többsége szeretné minél tovább fiatalnak érezni magát, sokan szívesen próbálnak ki olyan kezeléseket, amiket addig nem ismertek. Mi lenne, ha azt mondanánk, hogy egyetlen kezelésben megvan minden, ami a szépségmegőrzéshez, az alakformálásához, a gyógyuláshoz, a megelőzéshez vagy a rehabilitációhoz kellhet?

hidegterápia vagy másik nevén a krioszauna egy olyan kezelés, ami számos előnnyel rendelkezik és amit ennek köszönhetően széles körben tudnak igénybe venni idősebbek, fiatalabbak, hölgyek és urak is. A hidegterápia előnyei közé tartozik a hatékonyság és ehhez kapcsolódóan a mellékhatások nélküli kezelés is. A terápia csupán pár perc tartózkodással jár az extrém hidegben, mindez ellenőrzött és biztonságos körülmények között történik. A kezelés fájdalommal nem jár, kockázatok és maradandó nyomok nélkül fejti ki a pozitív hatásait.

A hidegterápia már két-három perc leforgása alatt beindítja a szervezet öngyógyító folyamatait, a további kezelések során pedig fokozza a hatást. A cellulitisz csökkentésében éppen úgy sikereket lehet elérni a krioszauna alkalmazásával, mint a gyógyulni nem akaró sportsérülések rehabilitációjában, a bőrbetegségek tüneteinek enyhítésében vagy a depresszió, illetve az olyan nőgyógyászati problémák, mint az endometriózis vagy a vetélési hajlam javításában. Azok számára is előnyös a hidegterápia, akik nem konkrét problémával érkeznek, hanem egyszerűen csak erősebb immunrendszert, nagyobb teljesítményt, energikusabb hétköznapokat szeretnének.

A hidegterápia 10 éves kor felett, a kezeléshez szükséges állapot megléte mellett rendszeresen alkalmazható a kívánt hatás eléréséig. Tegyen Ön is egy próbát, ha úgy érzi, hogy már semmi nem segít, de szeretné elérni a gyógyulást és jobban érezni magát! A krioszaunáról és annak használatáról minden részletet megtudhat, ha kapcsolatba lép kollégáinkkal valamelyik elérhetőségünkön!