A krioterápia szerepe a bőrgyógyászatban
2020 szept 28 By krio_admin 0 comment

A bőr folyamatosan változik az életünk során, de ezek a változások nem mindig egyformák az egyes embereknél. Bizonyos elváltozások veleszületett módon jelennek meg, mások később, a korral együtt. A bőrproblémák egyeseket elkerülnek, mások életét pedig megnehezítik. A bőrbetegségek többsége szemmel látható, kellemetlen tünetekkel jár, amik nem nyújtanak szép látványt. Esztétikai szempontból is negatívan befolyásolják a bőr állapotát, ami a beteg önbizalmán hagy maradandó nyomot.

A bőrgyógyászatban sikerrel alkalmazzák a krioterápiát, mint gyógymódot. A hidegterápia olyan bőrbetegségek tüneteinek mérséklésében segít, mint az ekcéma (atópiás neurodermatitisz, dermatitisz) vagy a pikkelysömör (pszoriázis). Köztudott, hogy a hideg jótékony hatással van a bőrre, élénkíti azt. Ezt a hatást a bőrgyógyászat is kihasználja és a krioterápia beépült az eszköztárába, mint ajánlott gyógymód.

A krioszaunában töltött idő alatt a bőr pórusai összehúzódik, miközben a vérkeringés megélénkül. Az irritált bőrfelület megnyugszik, a fájdalom csökken. Emiatt helyileg vagy egész testfelületen is alkalmazható a krioterápia, persze csak irányított keretek között.

Nem csupán érzetre csökken a gyulladás mértéke, de a bőr külseje is visszanyeri normális megjelenését. Ez az ekcéma esetében jár látványos változással, hiszen a vörös foltok halványodnak, illetve eltűnnek. Ugyanígy, a pikkelysömörre jellemző, hámló, vörös bőrfelület is pozitív változásokat produkál egy-egy krioterápia után.

A krioterápia a bőrproblémák kezelése közben is jótékony hatással van az egészséges bőrre, szépíti, megfiatalítja azt. Rendszeresen vagy kúraszerűen alkalmazni mindenképpen előnyökkel jár. A bőrbetegségben szenvedőknek érdemes egy esélyt adni a krioterápa kipróbálásához. Az eredmény szinte azonnal érezhető és látható.

Keressen minket bizalommal és tudjon meg többet a krioterápiáról! A honlapunkon szereplő elérhetőségek egyikén tud kapcsolatba lépni velünk és érdeklődni a krioterápia biztonságos alkalmazásáról és hatásairól!