A krioterápia szerepe a reumatológiában! Célokról és előnyökről röviden!
2020 júl 27 By krio_admin 0 comment

A mozgásszervi betegségek egyik gyakori és kellemetlen tünetekkel járó típusa a reuma. A reuma kezelésére, illetve a tünetek enyhítésére számos lehetőség kínálkozik az orvostudomány mai tudása szerint. A reumatológiában a hidegterápia is javasolt lehetőség, ha a betegnek komplex kezelést állítanak össze.

krioterápia bizonyítottan sikerrel alkalmazható a reumatológiában annak érdekében, hogy a betegek életminősége javuljon, a gyulladás mértéke csökkenjen. A krioterápia önmagában nem ér el hatékony eredményeket, viszont kiegészítő kezelésként szép sikereket lehet vele prezentálni. A reumában szenvedő betegek a gyógyszeres kezelés és a rendszeres gyógytorna mellett a krioterápia pozitív hatásait is az állapotuk javítására fordíthatják. A beteg állapotától és a betegség előrehaladottságától függően a krioterápia ajánlott alkalmazási ideje csupán pár perc, ennyi a kezelés jellegéből adódóan bőven elég ahhoz, hogy kifejtse a hatását.

A felügyelt, komplex hidegterápia kezelés hármas céllal rendelkezik. A beteg területek gyulladását visszaszorítani, illetve mérsékelni és a gyulladás terjedését megelőzni, a reuma fennálló állapotának stagnálását előidézni. A krioterápia alkalmazásának további előnye és célja a beteg állapotának javítása mellett a gyógyszerek szedését visszaszorítani amennyire lehet. A kezelés már számos területen sikeresen alkalmazott terápia olyan célok elérésére, mint az ízületek, izmok regenerálása, fájdalomcsillapítás, gyulladáscsökkentés, energetizálás, a teljesítmény maximalizásála, illetve súlykontroll. A reumatológia mellett a sportorvoslás, az ortopédia vagy a traumatológia is hasznosítani tudja.

Amennyiben a krioterápiáról szeretne többet megtudni a reumatológiai alkalmazásával összefüggésben, vegye fel velünk a kapcsolatot a honlapunkon szereplő elérhetőségeink egyikén! A kollégáink szívesen megosztanak Önnel bővebb információkat a terápia hatásait, előnyeit, alkalmazását illetően annak érdekében, hogy még többen tudjanak róla és fordíthassák gyógyításra, állapotjavításra a kezelést!